תנאים והגבלים

לקוח יקר

להלן כמה הסברים, תנאים והגבלים של אתרינו :


משלוח:
באם המוצר קיים במלאי החנות, ללקוח ישנה 3 אופציות משלוח לבחירה :
- איסוף עצמי אצלנו מהמחסן בנהריה. ( בתיאום מראש בלבד )
- משלוח דואר רשום לסניף דואר הקרוב לבית הלקוח - חינם , אשר לוקח סביב 7 ימים מביצוע העיסקה.
  ( אנו כפופים לתנאי הדואר ועיכובים באחריות הדואר בלבד )
- שליח אקספרס חברת צ'יטה עד לבית לקוח סביב 2/3 ימים מביצוע העיסקה ( בתוספת 49 ש"ח )
  ( 2 ימי עסקים הינם לערים בישראל !  לישובים, קיבוצים, כפרים, ומעבר לקו הירוק - זמן האספקה עלול להתארך )

אם אין המוצר במלאי החנות, והוא כן מופיע באתרינו, אז שהמוצר נמצא בתהליך הזמנה אלינו מהספק או היצרן.
ואז זמן אספקת המוצר הינו סביב 14 ימים עסקים לאחר קבלת אישור התשלום .
( במקרה שכזה נודיע ללקוח במייל או טלפונית ! )

( ימי משלוח - לא כולל ימי שישי-שבת וחגים )


אחריות:
באתרינו אנו מציעים מגוון מוצרים גדול. חלקם באחריות שלנו כיבואן ראשי בישראל,
וחלקם באחריות יבואן רשמי בישראל שאנו משווק שלהם.
במקרה של מוצרים ביבוא שלנו - תקופת האחריות הינה שנה אחת - אך ורק על טכני או פגם בייצור !

( במקרה שכזה המוצר יתוקן במידת האפשר במעבדה על ידינו או מעבדת של היבואן בישראל )

במקרה של אחריות יבואן רשמי בישראל - תקופת האחריות הינה בכפוף ליבואן עצמו.
בדף של כל מוצר רשום את תקופת ונותן האחריות של המוצר ! ( אם יבוא שלנו או של היבואן )


* במקרה של שבר, נזק, או תקלה שנגרמה ע"י הלקוח בעת השימוש - אין אחריות על המוצר !
( הלקוח יצטרך לתקן במעבדה פרטית בעצמו, או לשלם לנו או ליבואן עבור תיקון המוצר במעבדה )
- בעת תקלה כלשהי במוצר, על הלקוח להגיע אלינו למסור המוצר או לשלוח בעצמו אלינו את המוצר לתיקון במשלוח אקספרס בלבד !


תשלום:
תשלום בכרטיס אשראי - עד 6 תשלומים ללא ריבית ( אתרינו מאובטח ).
או עד 12 תשלומים בקרדיט. ( העמלה והריבית הינה כפופה לחברת אשראי של הלקוח )
או תשלום דרך פיי פאל.
ניתן גם בהעברה בנקאית לחשבונינו בתיאום טלפוני.


ביטול עיסקה :
עד 14 ימים מקבלת המוצר ובתנאי שהמוצר חדש באריזתו המקורית ולא נפתח ונעשה בו כל שימוש (עפ"י החוק) אך ורק !
- בעת ביטול הלקוח ישלח את המוצר חזרה על חשבונו אלינו בדואר שליח אקספרס !
- בעת ביטול העיסקה, בשל אופיינו כחנות אינטרנטית, אנו נחייב הלקוח בעלות המשלוח אליו,
   ובחיוב דמי ביטול הלקוח ב 5% עמלה לפי החוק או עפ"י שיקולנו .
- עבור מוצרים סטריליים כגון אוזניות, החוק לא מאפשר מדיניות החזרת מוצר בשום אופן לאחר שנפתח ונעשה בו שימוש כלשהו.


פניות ושאלות :
על כל פנייה, שאלה, בירור עבור קנייה או מוצר שכבר נרכש.  אנא פנו אלינו דרך "צור קשר" באתר שלנו
( מופיע בדף הבית שלנו למעלה )
http://storemobile.co.il/צור-קשר.htm
בפנייתכם כיתבו לנו את שאלתכם, הכוללת פרטיכם המלאים: שם, אימייל, טלפון.
ואנו מתחייבים לחזור אליכם עוד באותו יום העסקים !



כתוב עלינו חוות דעת בזאפ:

http://www.zap.co.il/ratestoreform.aspx?siteid=5297

בברכה
שירות לקוחות Storemobile
 
בניית אתרים
0
תפריט דף הבית טלפוןwaze