תקנון
תקנון האתר
לקוח יקר

להלן כמה הסברים, תנאים והגבלים של חברתינו/אתרינו :

משלוח:
באם המוצר קיים במלאי החנות, ללקוח ישנה 4 אופציות משלוח לבחירה :
- איסוף עצמי אצלנו מהמחסן בנהריה. ( בתיאום מראש בלבד )
- משלוח דואר רשום לסניף דואר הקרוב לבית הלקוח - חינם , אשר לוקח סביב 7 ימי עסקים מביצוע העיסקה.
  ( אנו כפופים לתנאי הדואר ועיכובים באחריות הדואר בלבד )
- שליח אקספרס חברת צ'יטה/פדקס עד לבית לקוח סביב 2/3 ימים מביצוע העיסקה ( בתוספת 39 ש"ח )
- משלוח יום עסקים אחד עם חברת DHL (בתוספת 79 ש"ח) ! 

הערות:   
-  ימי עסקים למשלוח בישראל - ראשון עד חמישי.         שישי- שבת- ערבי חג- וחג - אינם ימי עסקים !
-  ימי עסקים הינם לערים בישראל !  ליישובים, קיבוצים, כפרים, ומעבר לקו הירוק - זמן האספקה עלול להתארך
-  יום ביצוע ההזמנה אינו נחשב ליום משלוח !! זהו יום של טיפול בהזמנה. לרוב, המשלוח ימסר למחרת בבוקר,
   למעט משלוחים שנעשו מוקדם בבוקר של אותו יום תעשה השתדלות.
- בחירת מהירות המשלוח הינה מרגע שהמוצר נמסר לחברת המשלוחים ולא מרגע ההזמנה !
   
(בהקשר למוצרים שחסרים במלאי ורשום עליהם הודעה בדבר, לעיתים מוצרים חסרים במלאי וזמן האספקה תהיה מרגע שהמוצר נמסר למשלוח, ולא מרגע ההזמנה )

אם אין המוצר במלאי החנות, והוא כן מופיע באתרינו, אז שהמוצר נמצא בתהליך הזמנה אלינו מהספק או היצרן.
ואז זמן אספקת המוצר הינו סביב 14 ימים עסקים לאחר קבלת אישור התשלום .
( במקרה שכזה נודיע ללקוח במייל או טלפונית ! )


אחריות:
באתרינו אנו מציעים מגוון מוצרים גדול. חלקם באחריות שלנו כיבואן ראשי בישראל,
וחלקם באחריות יבואן רשמי בישראל שאנו משווק שלהם.
במקרה של מוצרים ביבוא שלנו - תקופת האחריות הינה שנה אחת - אך ורק על טכני או פגם בייצור !
( במקרה שכזה המוצר יתוקן במידת האפשר במעבדה על ידינו או מעבדת של היבואן בישראל )

במקרה של אחריות יבואן רשמי בישראל - תקופת האחריות הינה בכפוף ליבואן עצמו.
בדף של כל מוצר רשום את תקופת ונותן האחריות של המוצר ! ( אם יבוא שלנו או של היבואן )
תקופת האחריות נעה בין חצי שנה לשנה. ( בכפוץ לתנאים וסוג המוצר )

במקרה של שבר, נזק, או תקלה שנגרמה ע"י הלקוח בעת השימוש - אין אחריות על המוצר !
  ( הלקוח יצטרך לשלם לנו או ליבואן עבור תיקון המוצר במעבדה, או לחילופין לתקן במעבדה פרטית בכוחות עצמו )

במקרה של מוצר סטרילי - כגון אוזניות מכל יצרן שהוא בתוך האוזן - האחריות הינה מוגבלת ביותר ! )

- בעת תקלה כלשהי במוצר בכל זמן שהוא בזמן האחריות - על הלקוח להגיע אלינו או למעבדה שמצויינת ע"י או ע"י היבואן -
  ולמסור או לשלוח בעצמו את המוצר לתיקון במשלוח אקספרס בלבד !

תשלום:
באתר ישירות: התשלום בכרטיס אשראי - עד 24 תשלומים. ועד 5 ללא ריבית ( אתרינו מאובטח ב 3D עם קוד מזהה ).
או תשלום דרך פיי פאל. (בו תיגבה עמלה, בשל עמלה גבוהה שפיי פאל גובה מאיתנו)
ניתן גם בהעברה בנקאית, מזומן, ביט, פיי בוקס ועוד... - בתיאום טלפוני.
- יש באפשרותינו הזכות למען ביטחונינו עבור מניעת גניבה, לבקש מכל לקוח לאחר ביצוע תשלום על 
  עסקה באתרינו - הזדהות ע"י צילום ת.ז והכרטיס אשראי !
( זאת עפ"י החוק כדי לזהות שהלקוח הרוכש הינו באמת בעל אמצאי התשלום )

ביטול עיסקה :
עד 14 ימים מקבלת המוצר ובתנאי שהמוצר חדש באריזתו המקורית ולא נפתח ונעשה בו כל שימוש (עפ"י החוק) אך ורק !
- בעת ביטול הלקוח ישלח את המוצר חזרה על חשבונו אלינו בדואר שליח אקספרס או יגיע למסור !
- בעת ביטול העיסקה, בשל אופיינו כחנות אינטרנטית, אנו נחייב הלקוח בעלות המשלוח אליו,
   ובחיוב דמי ביטול הלקוח ב 5% עמלה מס"כ העיסקה לפי החוק או עפ"י שיקולנו .
- עבור מוצרים בהזמנה אישית - לא ניתן לבטל לאחר ביצוע העסקה !! (למעט אם חלילה ישנו פגם בייצור )
- עבור מוצרים סטריליים כגון אוזניות, החוק לא מאפשר מדיניות החזרת מוצר בשום אופן לאחר שנפתח ונעשה בו שימוש כלשהו.

פניות ושאלות :
על כל פנייה, שאלה, בירור עבור קנייה או מוצר שכבר נרכש.  אנא פנו אלינו דרך "צור קשר" באתר שלנו
( מופיע בדף הבית שלנו למעלה ) http://storemobile.co.il/צור-קשר.htm
בפנייתכם כיתבו לנו את שאלתכם, הכוללת פרטיכם המלאים: שם, אימייל, טלפון.
ואנו מתחייבים לחזור אליכם עוד באותו יום העסקים !


כתוב עלינו חוות דעת בזאפ:
http://www.zap.co.il/ratestoreform.aspx?siteid=5297

בברכה
שירות לקוחות Storemobile 
בניית אתרים
0