תקנון
תקנון האתר
לקוח יקר

להלן כמה הסברים, תנאים והגבלים של חברתינו/אתרינו :

משלוח:
באם המוצר קיים במלאי החנות, ללקוח ישנה 4 אופציות משלוח לבחירה :
- איסוף עצמי אצלנו מהמחסן בנהריה. ( בתיאום מראש בלבד )
- משלוח דואר רשום לסניף דואר הקרוב לבית הלקוח - חינם , אשר לוקח סביב 7-14 ימי עסקים מביצוע העיסקה.
  
( אנו כפופים לתנאי הדואר ועיכובים באחריות הדואר בלבד )
- נקודת איסוף צ'יטה באזור מגוריו של הלקוח, סביב 2/3 ימים מביצוע העיסקה ( בתוספת 19 ש"ח )
- שליח אקספרס חברת צ'יטה/פדקס עד לבית לקוח סביב 2/3 ימים מביצוע העיסקה ( בתוספת 39 ש"ח )
- משלוח יום עסקים אחד עם חברת DHL (בתוספת 79 ש"ח) ! 

הערות:   
-  ימי עסקים למשלוח בישראל - ראשון עד חמישי.         שישי- שבת- ערבי חג- וחג - אינם ימי עסקים !
-  ימי עסקים הינם לערים בישראל !!  ליישובים, קיבוצים, כפרים, ומעבר לקו הירוק - זמן האספקה עלול להתארך.
-  יום ביצוע ההזמנה אינו נחשב ליום משלוח !! זהו יום של טיפול בהזמנה. לרוב, המשלוח ימסר למחרת בבוקר,
   למעט משלוחים שנעשו מוקדם בבוקר של אותו יום תעשה השתדלות.
- בחירת מהירות המשלוח הינה מרגע שהמוצר נמסר לחברת המשלוחים ולא מרגע ההזמנה !
   (בהקשר למוצרים שחסרים במלאי ורשום עליהם הודעה בדבר, לעיתים מוצרים חסרים במלאי וזמן האספקה תהיה מרגע שהמוצר נמסר למשלוח, ולא מרגע ההזמנה )

אם אין המוצר במלאי החנות, והוא כן מופיע באתרינו, אז שהמוצר נמצא בתהליך הזמנה אלינו מהספק או היצרן.
ואז זמן אספקת המוצר הינו סביב 14 ימים עסקים לאחר קבלת אישור התשלום .
( במקרה שכזה נודיע ללקוח במייל או טלפונית ! )


אחריות:
באתרינו אנו מציעים מגוון מוצרים גדול. חלקם באחריות שלנו כיבואן ראשי בישראל,
וחלקם באחריות יבואן רשמי בישראל שאנו משווק שלהם.
במקרה של מוצרים ביבוא שלנו - תקופת האחריות הינה שנה אחת - אך ורק על טכני או פגם בייצור ! ( מלבד מוצר המוגדר חריג מטה )
( במקרה שכזה המוצר יתוקן במידת האפשר במעבדה על ידינו או מעבדת של היבואן בישראל )

במקרה של אחריות יבואן רשמי בישראל - תקופת האחריות הינה בכפוף ליבואן עצמו.
בדף של כל מוצר רשום את תקופת ונותן האחריות של המוצר ! ( אם יבוא שלנו או של היבואן )
תקופת האחריות נעה בין חצי שנה לשנה. ( בכפוץ לתנאים וסוג המוצר )

אחריות על המוצר אלקטרוני כוללת על המוצר הראשי בלבד ! ( כגון הטאבלט, המחשב, השעון..)
ולא על סוללת המוצר, והאביזרים הנלווים (כגון: מטען, כבל, עט...) אשר עליהם ישנה אחריות יצרן של 30 יום בלבד כדי לפסול פגם יצרן.


במקרה של שבר, נזק, או תקלה שנגרמה ע"י הלקוח בעת השימוש - אין אחריות על המוצר !
  ( הלקוח יצטרך לשלם לנו או ליבואן עבור תיקון המוצר במעבדה, או לחילופין לתקן במעבדה פרטית בכוחות עצמו )

* במקרה של מוצר סטרילי - כגון אוזניות מכל יצרן שהוא בתוך האוזן - האחריות ביבוא שלנו הינה לחצי שנה בלבד !

* במקרה של אחריות על מחשבים ניידים הכוללים איסוף והחזרה בתקופת שנת האחריות ( כגון LG ו סמסונג ) :
תחילה ננסה לתת ללקוח עזרה ופתרון טלפוני בעת בעיה כלשהי, ואם לא יעזור ויצלח, רק אז נשלח איסוף מהלקוח, 
המכשיר יבדק במעבדה מורשית שלנו, יתוקן וישלח חזרה ללקוח.   
באם לא תתגלה תקלה כשלהי, הלקוח יחוייב על עלות זמן עבודה והמשלוחים הלוך חזור ( זאת כדי למנוע טיפול שווא מהלקוח )

- בעת תקלה כלשהי במוצר בכל זמן שהוא בזמן האחריות - על הלקוח להגיע אלינו או למעבדה שמצויינת ע"י או ע"י היבואן -
  ולמסור או לשלוח בעצמו את המוצר לתיקון במשלוח אקספרס בלבד ! ( אלה אם מצויין שאיסוף המוצר התיקון כלול )

תשלום:
באתר ישירות: התשלום בכרטיס אשראי - עד 12 תשלומים. ועד 6 ללא ריבית ( אתרינו מאובטח ב 3D עם קוד מזהה ).

ניתן גם בהעברה בנקאית, מזומן, ביט, פיי בוקס ועוד... - בתיאום טלפוני.
- יש באפשרותינו הזכות למען ביטחונינו עבור מניעת גניבה, לבקש מכל לקוח לאחר ביצוע תשלום על 
  עסקה באתרינו - הזדהות ע"י צילום ת.ז והכרטיס אשראי !
( זאת עפ"י החוק כדי לזהות שהלקוח הרוכש הינו באמת בעל אמצאי התשלום )

ביטול עיסקה:

עד 14 ימים מקבלת המוצר ובתנאי שהמוצר חדש באריזתו המקורית ולא נפתח ונעשה בו כל שימוש (ע"פ חוק הגנת הצרכן) אך ורק !
- בעת ביטול על הלקוח לשלוח את המוצר חזרה על חשבונו אלינו בדואר שליח אקספרס או יגיע לכתובתינו למסור !
- בעת ביטול העיסקה, בשל אופיינו כחנות אינטרנטית, אנו נחייב הלקוח בעלות המשלוח אליו בעת הרכישה,
   ובחיוב דמי ביטול הלקוח ב 5% עמלה מס"כ העיסקה לפי החוק או עפ"י שיקולנו לנוכח מצב המוצר המוחזר.
   ( החנות רשאית לקזז מסכום הזיכוי גם את עמלת הסליקה של כרטיס האשראי במידה ושולם באמצעות כרטיס אשראי (2%)
     ,ולחברה יש את הזכות לתבוע את הלקוח על ירידת ערך במוצר )
- עבור מוצרים בהזמנה אישית - לא ניתן לבטל לאחר ביצוע העסקה !! (למעט אם חלילה ישנו פגם בייצור )
- עבור מוצרים סטריליים כגון אוזניות, החוק לא מאפשר מדיניות החזרת מוצר בשום אופן לאחר שנפתח ונעשה בו שימוש כלשהו.



סמכות השיפוט:

כל סכסוך משפטי יידון באחת מערי מחוז הצפון, (בית משפט בעכו או קרית ביאליק בלבד.)



פניות ושאלות :
על כל פנייה, שאלה, בירור עבור קנייה או מוצר שכבר נרכש.  אנא פנו אלינו דרך "צור קשר" באתר שלנו
( מופיע בדף הבית שלנו למעלה ) http://storemobile.co.il/צור-קשר.htm
בפנייתכם כיתבו לנו את שאלתכם, הכוללת פרטיכם המלאים: שם, אימייל, טלפון.
ואנו מתחייבים לחזור אליכם עוד באותו יום העסקים !


בברכה
שירות לקוחות Storemobile 
בניית אתרים
0